Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010


SEXUALITY: Πόσες θερμίδες παίρνω από το σπέρμα του φίλου μου;

Μία νέα κατηγορία προστέθηκε στη θεματογραφία της «zougla.gr», με την οποία φιλοδοξούμε να εγκαινιάσουμε ένα διάλογο μεταξύ των αναγνωστών και του γιατρού, Κώστα Κωσταντινίδη, ο οποίος θα απαντά σε κάθε ερώτημα ή προβληματισμό των αναγνωστών της ηλεκτρονικής εφημερίδας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της κατηγορίας «SEXUALITY» ή στο e-mail: sexuality@zougla.gr.

Ο κ. Κωνσταντινίδης, Χειρουργός Ουρολόγος-Ανδρολόγος, είναι ιδρυτής του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών. Το Ανδρολογικό Ινστιτούτο Αθηνών, στα 20 χρόνια λειτουργίας του, έχει συμβάλει διαγνωστικά και θεραπευτικά σε περισσότερους από 15.000 ασθενείς με ανδρολογικά και ουρολογικά προβλήματα - σεξουαλικές διαταραχές.

Πόσες θερμίδες παίρνω από το σπέρμα του φίλου μου;

Δήμητρα: Αγαπητέ γιατρέ καλησπέρα. Με τον φίλο μου είμαστε ζευγάρι 5 χρόνια και έχουμε κανονικά σεξουαλικές επαφές. Θα ήθελα να ρωτήσω όμως πόσες θερμίδες μπορεί να μου ''δίνει'' το σπέρμα του φίλου μου και εάν αυτό μπορεί να έχει κάποιες επιπτώσεις στην υγεία μου (αν είναι βλαβερό κτλ...) Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αγαπητέ,

Το σπέρμα έχει 7-10 θερμίδες, όσες δηλαδή έχουν 5 καρότα ή ένα φιστίκι, άρα δεν παχαίνει και δεν είναι βλαβερό.
www.sexuality.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: