Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Απεργώ και εγώ...ο προνομιούχος

thumb
Επιστολή αναγνώστη - ρεπόρτερ του δρόμου: Είμαι δημόσιος υπάλληλος, εργάζομαι στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, Δ.Ε. κατηγορίας, έχω 26 χρόνια στο δημόσιο, επιπλέον 10 χρόνια ιδιωτικό τομέα, 2,5 χρόνια στρατιώτης, παίρνω καθαρές απολαβές 1.280 ευρώ, ούτε ένα ευρώ επιπλέον, ούτε υπερωρίες, ούτε έξοδα κίνησης, φορολογούμαι με 27%, νοσηλεύομαι στο... ΕΣΥ.
Αντίθετα, αν είχα διοριστεί ή καταταγεί ρουσφετολογικώς σε οποιαδήποτε υπηρεσία του υπ. Οικονομικών (Κεντρική υπηρεσία, τελωνείο, κτηματική υπηρεσία, ΔΟΥ, Ταμείο Παρακαταθηκών, Ταμείο Πρόνοιας, Δ.Υ. Γενικό Λογιστήριο, Στατιστική κ.λπ.), θα είχα:
* 3.000 ευρώ μηνιαίο μισθό για εργασία εντός του ωραρίου (1.500 επίδομα ΔΙΒΒΕΤ / ΔΕΤΕ, ΔΕΧΕ + 220 ευρώ τον μήνα ως έξοδα κίνησης – χωρίς να μετακινούμαι!).
* Το 50% του μηνιαίου επιδόματος των 1.500 να φορολογείται μόνο με 15% (!) και από τα 220 ευρώ φόρος μηδέν.
* Θα νοσηλευόμουνα, εκτός του Δημοσίου, δωρεάν, σε ένα από τα πολυτελή ιδιωτικά κέντρα (Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης κ.λπ.). Σημειώνεται ότι η δαπάνη νοσηλείας των υπαλλήλων του υπουργείου αυτού, σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία από το επαγγελματικό τους ταμείο Ασφάλισης, μόνο για το 2006, ανήλθε σε 6.000.000 ευρώ!
* Θα έπαιρνα επιπλέον σύνταξη από το επικουρικό μου ταμείο, αφού, με απόφαση του υπουργού Απασχόλησης (ΦΕΚ 603/24.4.2007), χορηγείται ως επιπρόσθετη προσαύξηση στη σύνταξη από το ΤΕΑΔΥ, και μάλιστα αναδρομικά, όσοι είναι συνταξιούχοι από 01.11.1990! Σημειώνεται ότι οι υπάλληλοι της κατηγορίας Π.Ε. στο ίδιο υπουργείο λαμβάνουν περισσότερα.
* Ύστερα απ’ αυτά που συμβαίνουν χρόνια στη λεηλατημένη οικονομικά (κι όχι μόνο) χώρα μας, μπορώ υποθέσω ότι όσοι υποστηρίζουν παρόμοια προνόμια (αν είχαμε τη δραχμή) θα λέγαμε ότι υποστηρίζουν εκατομμυριούχους;
Ελπίζω να έχω μια πειστική απάντηση προκειμένου να απεργήσω και εγώ ο... προνομιούχος.
ΣΤΑΘΗΣ ΧΡΙΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
WWW.TOPONTIKI,GR

Δεν υπάρχουν σχόλια: