Τρίτη 23 Μαρτίου 2010







ΚΙΝΔΥΝΟΣ – ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ 1.100 ΥΨΟΜΕΤΡΟ
Κατάντησαν... χωράφι επαρχιακούς οδικούς άξονες του νομού Λάρισας
* Κάποιος να δεσμευθεί ότι μόλις ανοίξουν τα Τέμπη, Πολιτεία και εταιρίες θα αποκαταστήσουν ζημιές



Με την περαίωση (όταν με το καλό) όλου αυτού του κατασκευαστικού «σίριαλ» και του «εργοταξιακού εφιάλτη» της διέλευσης του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου από την Κοιλάδα των Τεμπών, (που προξένησε τεράστια οικονομική ζημιά σε κατηγορίες επαγγελματιών, στο ίδιο το κράτος και στους πολίτες), το «μάρμαρο» όπως αναμένεται, θα πληρώσει μόνο ο νομός Λάρισας!
Οι πληγές που άφησε η αναγκαστική χρήση παράπλευρων νομαρχιακών και επαρχιακών δρόμων από τα εκατομμύρια των αυτοκινήτων σε συνδυασμό και με το χειμώνα και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, σήμερα είναι πλέον εμφανείς και αν δεν επουλωθούν σύντομα, ίσως και αγιάτρευτες.
Μια βόλτα σε μια από τις ομορφότερες οδικές διαδρομές της Ελλάδος, το δρόμο Καλλιπεύκης - Πλαταμώνα, θα πείσει τον κάθε δύσπιστο, γιατί έχουμε δίκιο όταν λέμε ότι, κάποιες Αρχές σ΄ αυτόν τον τόπο, είναι (το ηπιότερο) επικίνδυνα... διακοσμητικές!
Όχι μόνο στον συγκεκριμένο δρόμο που χρησιμοποιήθηκε από τους οδηγούς, αλλά και στον παραλιακό (σχετικά κατακαίνουριο) δρόμο που «έσωσε κυριολεκτικά τα παράλια» αλλά και την οδική σύνδεση Βορρά και Νότου για τη χώρα, θα έπρεπε να υπάρξει από πλευράς υπουργείου και αρμόδιων υπηρεσιών «εθνική ομπρέλα προστασίας».
Αν αυτού βεβαίως (ποιος μπορεί άραγε να διαψεύσει τις φωτογραφίες που τραβήχτηκαν μόλις χθες) υπήρξε εγκατάλειψη με «κρατική σφραγίδα»! Και μη βιαστεί κανείς να διαμαρτυρηθεί για την αυστηρή κριτική γιατί θα εισπράξει την μήνι των πολιτών που κινούνται στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο και των τοπικών κοινωνιών που σε υψόμετρο 1.100 μέτρων αντίκρισαν πρώτη φορά να περνούν νταλίκες τριαξονικές και... τετραξονικές καταστρέφοντας το δρόμο και ελλοχεύοντας σοβαρούς κινδύνους για ατύχημα. Μόνο στον παράγοντα τύχη οφείλεται το ότι δεν θρηνήσαμε ακόμα ανθρώπους στο επαρχιακό αυτό δίκτυο.
Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι, όταν ανοίξει ο δρόμος των Τεμπών και αποκατασταθεί η κυκλοφορία, κανείς δεν θα θυμηθεί τη δέσμευση που έχει αναληφθεί σε εκείνη την περιβόητη σύσκεψη με τον αρμόδιο υπουργό Δημήτρη Ρέππα, ότι θα αποκατασταθούν οι όποιες ζημιές προκληθούν στους δρόμους που χρησιμοποιήθηκαν μετά το κλείσιμο των Τεμπών. Ακόμα και αν κάποιος αρνηθεί ότι υπήρξε δέσμευση, θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο.
* Ποιος επέτρεψε σε νταλίκες να κινούνται στο δρόμο Γόννων – Καλλιπεύκης – Πλαταμώνα; Θα δώσει λόγο κανείς; Αν γίνει ατύχημα εκεί, τώρα που ο δρόμος σε πολλά σημεία έχει καταστεί... χωράφι, ποιος θα πάρει την ευθύνη;
* Ποιος ευθύνεται για την κακοποίηση του παραλιακού δρόμου που μόλις είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία κλήθηκε να σηκώσει το κυκλοφοριακό βάρος της μισής και παραπάνω χώρας; Και ποιος θα δεσμευθεί πως όταν ανοίξουν τα Τέμπη θα αρχίσει και η πλήρης αποκατάσταση του επαρχιακού δρόμου;
Εν αναμονή λοιπόν των όποιων πρωτοβουλιών των αρμόδιων οργάνων της Πολιτείας, που θα πρέπει να υποχρεώσουν την εταιρία να φροντίσει παράλληλα για την αποκατάσταση των πληγών που άφησαν στο επαρχιακό δίκτυο τα χιλιάδες βαριά οχήματα...
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Χ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: