Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010




Λεξικό Ανδρών - Γυναικών


ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Ναι = Όχι....... Όχι = Ναι

Λυπάμαι = Θα με θυμηθείς

Χρειάζομαι = Θέλω

Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι προφανές

Κάνε ότι καταλαβαίνεις = Αυτό θα μου το πληρώσεις

Πρέπει να μιλήσουμε = Έχω να σου κάνω παράπονα

Φυσικά κάν' το άμα θέλεις = Μη το τολμήσεις να το κάνεις

Δεν τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα, **Sxeseis-bot**!

Είσαι και πολύ άνδρα = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισμά;

Σήμερα είσαι πολύ ευγενικός μαζί μου = Μήπως, λέω μήπως, σκέφτεσαι πάλι το sex;

Σβήσε το φως = Έχω κυτταρίτιδα

Η κουζίνα δεν με βολεύει καθόλου = Θέλω καινούριο σπίτι/ διαμέρισμα

Χρειάζομαι νέες κουρτίνες = και χαλιά, έπιπλα, γούνα...

Άκουσα έναν θόρυβο = Έχω καταλάβει ότι σε πείρε ο ύπνος

Μ' αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριβό

Πόσο πολύ μ' αγαπάς; = Έκανα κάτι που μάλλον δε θα σ' αρέσει

Όχι τίποτα! Ειλικρινά! = Απλά, είσαι και πολύ **Sxeseis-bot**



ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟ ΑΝΔΡΑ

Πεινάω = Πεινάω

Νυστάζω = Νυστάζω

Ωραίο Φόρεμα = Και γαμώ τις βυζάρες
\
Και τι έγινε; = Ουφ ρε παιδάκι μου. Μη το κάνεις θέμα

Ναι, ωραίο κούρεμα = Πριν το είχε καλύτερα το μαλλί

Πάμε σινεμά; = Θέλω SEX!

Πάμε για φαγητό; = Θέλω SEX!

Να σε πάρω τηλέφωνο = Θέλω SEX!

Πάμε για χορό; = Θέλω SEX!

Πιασμένη φαίνεσαι. Να σου κάνω μασάζ; = Θέλω να κάνουμε ΄΄έρωτα΄΄

Καλά, τι σ' έπιασε τώρα; = Χμμμ...μάλλον δεν θα γ.......ε απόψε

Βαριέεεεεμε = Θέλεις να κοιμηθείς μαζί μου;

Σ΄ αγαπώ = Κάτσε να σε "σκίσω" τώρα

Κι εγώ σ' αγαπώ = Εντάξει. Το είπα... γδύσου τώρα

Θέλεις να συζητήσουμε; = Θέλω να κάνω καλή εντύπωση για να πιστέψεις ότι είμαι άτομο με επίπεδο και ίσως τότε μου την κάτσεις


Θέλεις να με παντρευτείς; = Θέλω να είσαι παράνομη όταν σε τσακώσω με άλλους στο κρεβάτι



Δεν υπάρχουν σχόλια: