Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Προσοχή: Απάτη με SMS

Πριν κανα δυό μέρες πήρα ένα μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο. Το μήνυμα ήταν το εξής:



"ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΧΑΘΗΚΑΜΕ! ΕΓΩ ΧΩΡΙΣΑ ΠΡΙΝ 4 ΜΗΝΕΣ
ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΞΙΕΣ ΜΟΥ Κ ΨΑΧΝΟΜΑΙ!
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ;
ΑΠΑΝΤΑ ΕΔΩ 695766****
ΑΝΤΖΕΛΑ"


Αν και εκείνη τη στιγμή ήμουν απασχολημένος και δεν έδωσα σημασία , αργότερα που μου ήρθε ξανά στο μυαλό πριν απαντήσω (με τον όποιο τρόπο) αποφάσισα να πληκτρολογήσω τον αριθμό του κινητού που με παρέπεμπε στο google…Και ναι…Οι υποψίες μου δικαιώθηκαν…
Υπάρχουν σελίδες όπου γίνεται αναφορά στο παραπάνω μήνυμα και σε ένα παρόμοιο όπου το όνομα είναι Μίνα


"Me lene mina kai eimai pantremeni eimai 32 xronon
eimai ksanthia me galazoprasina matia!kai psanxo antra… na pername kala
den me noiazei i emfanisi kai i ilikia apla…. na kserei ti thelei!!!
as eisai kai apo eparxia exo dinatotita metakinisis!
steile mnm i pare me sto 695766**** !!!!!"


Για του λόγου το αληθές παραθέτω ένα link : http://www.insomnia.gr/forum/archive/index.php/t-396438.html


Ποιός ξέρει τι απάτη κρύβεται απο πίσω…


Το πιο πιθανό είναι κάποια ροζ γραμμή με κάποια παράλογη χρέωση…
Προσοχή λοιπόν μην πέσετε στην παγίδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: