Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Όταν μια χώρα επενδύει στην τεχνολογία και στα εγχώρια μυαλά

Η Τουρκία στα 100 χρόνια από την ίδρυση της δημοκρατίας θα μπορεί να κάνει το δικό της αεροπλάνο και ελικόπτερο, θα μπορεί να εκτοξεύσει τον δικό της δορυφόρο, να εξελίξει τον κινητήρα και να κάνει το λογισμικό της.
Εχετε καμία αμφιβολία τι θα κάνουμε εμείς; Θα έχουμε πρωθυπουργό κάποιον Καραμανλή ή Παπανδρέου και θα ασχολούμαστε με μεσημεριανάδικα και DVD τσόντες κάποιας Τζούλιας και κάποιας Ντούβλη!!!
O Γενικός Διευθυντής της TUSAŞ (Τουρκική αεροπορική και διαστημική βιομηχανία) Μουχαρέμ Ντορτκασλί δήλωσε πως ολοκληρώθηκε η σχεδίαση, οι λεπτομέρειες παραγωγής και το μοντάρισμα του μη επανδρωμένου εναέριου οχήματος ¨μέσου υψόμετρου και μεγάλου διαστήματος πτήσης¨, με το όνομα ¨MALE¨
Ο Ντορτκασλί δήλωσε : ¨Στην ΤΑΙ έχουν αναπτυχθεί και πετάνε εναέρια μη επανδρωμένα οχήματα διαφορετικών επιπέδων. Ολοκληρώθηκε η σχεδίαση, οι λεπτομέρειες παραγωγής και το μοντάρισμα του πλήρως πρωτότυπου, με εθνικούς πόρους, σχεδιασμένο από Τούρκους μηχανικούς και παραχθέν από Τούρκους τεχνικούς ¨μέσου υψόμετρου και μεγάλου διαστήματος πτήσης¨, μη επανδρωμένου εναέριου οχήματος με το όνομα ¨MALE¨. Τις επόμενες μέρες θα....

τα πάμε από τα υπόστεγα όπου γίνεται το μοντάρισμα στο χώρο όπου θα γίνουν οι πτήσεις.Θα συνεχίσουμε τις πτητικές δοκιμές στο τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του έτους¨.
Ο Ντόρτκασλί είπε πως το όχημα αυτό θα έχει βάρος 1,5-2 τόνων και πρόσθεσε : ¨Θα μπορεί να πετάει 24 ώρες και να ίπταται σε υψόμετρο μέχρι 30 χιλιάδες πόδια. Όμως αυτό θα έρθει σταδιακά. Το πρώτο θα φτάνει στα 23 χιλιάδες πόδια και θα ίπταται 18 ώρες. Αργότερα θα φτάσει στα 30 χιλιάδες πόδια και θα παραμένει 24 ώρες. Μιλάμε για αεροπλάνο με άνοιγμα πτερύγων 17 μέτρων, μήκους 9 μέτρων και ύψους 1,70 που θα ασκεί τα καθήκοντα του 24 ώρες. Οι σχετικές με αυτό προσπάθειες μας συνεχίζονται. Όταν θα το έχουμε πετύχει θα κατέχουμε ένα εναέριο όχημα που ελάχιστες χώρες στο κόσμο έχουν¨.

¨ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ TSK ¨

Ο Ντόρτκασλί είπε πως αυτό το όχημα από την επόμενη χρονιά θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και πως ¨αργότερα θα μπορέσουμε να το πουλήσουμε σε αρκετές φιλικές και συμμαχικές χώρες. Αυτό είναι το σχέδιο μας¨

Συνέχισε λέγοντας : ¨Υπάρχει αυξημένη συμμετοχή της τουρκικής βιομηχανίας. Η TUSAŞ AŞ με ΄δρα το Εσκίσεχίρ θα είναι υπεύθυνη για το θέμα των κινητήρων. Η ASELSAN και πολλές άλλες εταιρίες στηρίζουν το σχέδιο. Έτσι θα αποκτήσει η Τουρκία ένα εθνικό μη επανδρωμένο εναέριο όχημα. Σχεδιάζουμε να κάνουμε την σχετική επίσημη ανακοίνωση στα μέσα Ιουλίου¨.

¨ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ¨

……………………………

O Ντορτκασλί δήλωσε επίσης τα εξής : Αυτή τη στιγμή όχι μόνο στην ΤΑΙ αλλά σε όλη την αεροπορική και αμυντική βιομηχανία υπάρχουν πολύ συναρπαστικά σχέδια. Είμαστε στη φάση της γέννας. Σε λίγα χρόνια όλοι μαζί θα δούμε να αυξάνει σημαντικά το ποσοστό δυνατότητας στήριξης των Τουρκικών Ενοπλων Δυνάμεων από τουρκικές εταιρίες. Θα προκαλέσουν αίσθηση αυτά τα σχέδια που γίνονται με σχεδιασμό του πρωτότυπου από Τούρκους μηχανικούς και παραγωγή του από Τούρκους τεχνικούς. Σημαντικά αλλά μακροπρόθεσμα σχέδια. Σχέδια που για τον σχεδιασμό, την παραγωγή, τις δοκιμές και μέχρι την παράδοση χρειάζονται 6-7 χρόνια. Αυτά αφορούνε την αεροπορία, τον στρατόξηράς και το ναυτικό. Κάποια εξ αυτών βγήκαν, κάποια σχεδιάζονται και σε κάποια συνεχίζεται η παραγωγή και οι δοκιμές. Η ΤΑΙ έχει πρωτότυπα εξελιγμένα σχέδια και για τα μη επανδρωμένα οχήματα και για τα επανδρωμένα, για τα ελικόπτερα και για τους δορυφόρους, Αυτά θα συνεχιστούνε.

Ο Ντορτκασλί πρόσθεσε πως η Τουρκία στα 100 χρόνια από την ίδρυση της δημοκρατίας θα μπορεί να κάνει το δικό της αεροπλάνο και ελικόπτερο, θα μπορεί να εκτοξεύσει τον δικό της δορυφόρο, να εξελίξει τον κινητήρα και να κάνει το λογισμικό της.

http://tourkikanea.wordpress.com/2010/06/30/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%83/

Δεν υπάρχουν σχόλια: