Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Eurofighter demo in Farnborough





Μία όμορφη επίδειξη από το Eurofighter (IPA 5) κατά τη διάρκεια του φετεινού Farnborough. Το IPA 5 φέρει πλήρες φορτίο από 3 x 1000 λίτρα καύσιμο, 2 x ASRAAM, 4 x AMRAAM και 4 x PW II (1000 λίβρες).

Συνολικά δύο Typhoon συμμετείχαν στις καθημερινές επιδείξεις του αεροπορικού σόου. Το πρώτο ήταν της Μοίρας 29 της RAF ενώ το δεύτερο, αυτό που παρουσιάζεται στο βιντοκλιπ, είναι το εργοστασικαό IPA από τις εγκαταστάσεςι στο Warton.

Ένα ιταλικό αεροσκάφος έλαβε μέρος στην στατική επίδειξη στο περίπτερο της Finmeccanica και μια μακέτα Eurofighter υπήρξε έξω από το περίπτερο της εταιρίας Eurofighter, όπου υπήρξε η ευκαιρία για τους επισκέπτες να καθίσουν μέσα στο πιλοτήριο.

Το αεροσκάφος στο παρακάτω βιντεοκλιπ πραγματοποιεί μία σπάνια επίδειξη, καθώς πετά με πλήρη διαμόρφωση φορτίου.

Απολαύστε τον θόρυβο της ισχύς των κινητήρων σε συνδυασμό με μία απαράμιλλη ευκινησία...


1 Σχολια:

Ανώνυμος είπε...
σημειωνεται οτι το ΕΦ παρα το μεγαλο εξωτερικο φορτιο μπορει και παραμενε ευελικτο διοτι ο πρωταρχικος λογος γιατον οποιο μπορει και στριβει ειναι αντισυμβατικος.σε αντιθεση με αλλα μαχιτικα,το ΕΦ οντας αεροδναμικα πολυ ασταθεςαρα στριβω,τα περιθωρια ελιγμου του αεροσκαφους στεναιβουν.οταν ομως το μαχητικο αντλει την ευεληξια του κατα κυριο λογο και απο αλλο παραγοντα,βλεπε αεροδυναμικη ασταθεια,τοτε οταν μπαινει πολυ φορτιο η μειωση της ευεληξιας ειναι σημαντικα μικροτερη.θα λεγαμε λοιπον οτι το ΕΦ εχει εξ αρχης μια περισεια ευεληξιας η οποια περιοριζεται λογο οργανικων περιορισμων του πιλοτου.οταν μπαινει φορτιο και η ευεληξια μειωνεται,αλλαζει η χαρτογραφηση του fcs,και το αεροσκαφος "ξαναγινεται"ευελικτο λογο αλλου παραγοντα(αεροδυναμικη ασταθεια η οποια εξαρταται απο το σχημα του μαχητικου)ενας εμπειρικος κανονας(αρκετα μπακαλιστικος)για να κατα λαβουμε την αεροδυναμικη ασταθεια του μαχητικου σε σχεση με καποιο αλλο,ειναι να δουμε ποσο "αεροδυναμικο" και slic ειναι το μαχητικο.βλεπουμε οτι πχ το ΕΦ εχει πιο χοντροκομενες και μη αεροδυναμες γραμμες (με το πιο κραβγαλαιο παραδειγμα το ελαφρος λυγισμενο φτερο,αλλα και τη θεση του φτερου σε σχεση με τη κεντρικη ατρακτο του μαχητικου,δεν ειναι εθυγραμμισμενα μεταξυ τους.Αυτα τα δυο δυμιουργουν κυριολεκτικα αλαλουμ στον αερα που περνα κοντα απο το μαχητικο κανοντας το ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΣΤΑΘΕΣ φυσικα υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που επιρρεαζουν την ευεληξια που αλληλοεπιρρεαζονται μεταξυ τους..οποια ερωτηση ευπροσδεκτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: