Σάββατο 24 Απριλίου 2010

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΩΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΙΑ ΤΣΑΧΠΙΝΙΑ

Των Βορείων οι κοινότητες...
Tου Κωνσταντινου Ζουλα / zoulas@kathimerini. gr
Αναζητώντας εις μάτην μια διαφορετική είδηση μέσα στην αποκαρδίωση που ζούμε, την βρήκα σε... αστυνομικό έλεγχο έξω από το Χίλτον σε μια πολύ καλή φίλη. Μυστακοφόρος αστυνομικός την σταμάτησε ζητώντας άδεια δακτυλίου. Η Θεσσαλονικιά φίλη αιφνιδιάστηκε. «Δεν έχω», του είπε με αφοπλιστική ειλικρίνεια. «Δίπλωμα, άδεια και ασφάλεια», συνέχισε εκείνος. «Δεν έχω ούτε δίπλωμα, πρέπει να είναι στην άλλη μου τσάντα», του απάντησε και από το ύφος του αστυνομικού κατάλαβε ότι ερχόταν λυπητερή.
Ενώ ο ένστολος περιεργαζόταν τα έγγραφα, εκείνη επιστράτευσε όλο το γυναικείο νάζι της και είπε: «Επειδή καταλαβαίνω ότι θα πληρώσω πολύ ακριβά το μάθημά μου, μπορείτε να μου πείτε από πού αρχίζει αυτός ο δακτύλιος και που τελειώνει;».
Ο αιφνιδιασμός αυτή τη φορά ήταν του αστυνομικού. «Από πού είστε;», την ρώτησε. «Είμαι Θεσσαλονικιά», είπε εκείνη με το ίδιο νάζι και αίφνης, το πρόσωπο του μυστακοφόρου φωτίστηκε. «Και πώς βρεθήκατε εδώ;», ξαναρώτησε. «Είναι ο άνδρας μου από την Αθήνα και πηγαινοέρχομαι», απάντησε. «Και πού μένετε;», συνέχισε απτόητος ο αστυνομικός. «Στους Αμπελοκήπους και δουλεύω στο Παγκράτι», είπε η φίλη. «Ε, λοιπόν, αφού δεν σου λέει ο Αθηναίος άνδρας σου πώς να αποφεύγεις το δακτύλιο, θα σου πω εγώ», της απάντησε και κάπου εκεί άρχισε μια διαφορετική επικοινωνία ελέγχοντος και ελεγχόμενης. «Δεν μου λες; Δεν πιστεύεις κι εσύ ότι για την κρίση φταίει μόνο η Αθήνα;», ρώτησε εκείνος. «Δεν ξέρω αν για όλα φταίνε οι Αθηναίοι, αλλά είναι αλήθεια ότι όλες οι αποφάσεις εδώ λαμβάνονται και συχνά αδικούν την περιφέρεια», απάντησε εκείνη. «Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι», σχολίασε ο αστυνομικός και αφήνοντας εμβρόντητη τη φίλη, πρόσθεσε: «Καθώς είσαι πατριωτάκι και συνεννοηθήκαμε για το ποιος φταίει για το χάλι μας, θα σου κόψω μόνον 20 ευρώ επειδή δεν έχεις δίπλωμα. Κι αν το πληρώσεις σε δέκα μέρες, θα σου μείνουν και 10 ευρώπουλα να πάρεις κρεμούλες, να εξακολουθήσεις να είσαι ομορφούλα»!
Το τσίμπημα που δέχθηκε η φίλη στο μάγουλο από το μυστακοφόρο συντοπίτη της όχι μόνον δεν της φάνηκε παρενόχληση, αλλά προς στιγμήν σκέφτηκε να του το ανταποδώσει...
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: