Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Τουρισμός και τόλμη

H μόνη «βαριά» βιομηχανία που έχει, ως γνωστόν, η Ελλάδα είναι ο τουρισμός. Είναι, λοιπόν, απορίας άξιον πόσο πενιχρά είναι τα αποτελέσματα της κυβερνητικής πολιτικής σε αυτόν τον τομέα. Η φετινή διεθνής διαφημιστική καμπάνια ήταν η πλέον αναποτελεσματική των τελευταίων ετών, ενώ κυβερνητικά στελέχη επιχειρούν να... απαγορεύσουν τις συνήθειες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, όπως την περίπτωση των υπηρεσιών «all inclusive». Kαι όλα αυτά, σε μια χρονιά που οι συνεχείς ακινητοποιήσεις πλοίων, τα προβλήματα στις αεροπορικές μεταφορές και τα συχνά «λουκέτα» στους αρχαιολογικούς χώρους δημιούργησαν μια πολύ αρνητική εικόνα στη διεθνή κοινή γνώμη.
Η ανάπτυξη στην Ελλάδα μπορεί να έλθει μέσα από την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Οι άνθρωποι που το φροντίζουν και το προωθούν σωστά επιβιώνουν και προοδεύουν, αλλά έχουν δυστυχώς απέναντί τους μια κυβέρνηση η οποία δειλιάζει να καταργήσει πραγματικά το καμποτάζ, στερείται οράματος για τον τουρισμό και επιτρέπει σε διάφορες συντεχνίες να διώχνουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο τους τουρίστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: