Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

το κουλούρι

Ο Μητσάρας είναι κατηγορούμενος για βιασμό. Ο Δικαστής τον καλεί να απολογηθεί:

-Πες μας κατηγορούμενε, τι έγινε το μοιραίο βράδυ;
-Το λοιπόν, κύριε δικαστά, βλέπω την μαντμουαζέλ στο πάρκο και τη ρωτάω:
-"μανάρι μου, είσαι για μια βόλτα;",
-"αμέ", μου λέει και την πηγαίνω στο πάρκο. 
Εκεί, περνάει από μπροστά μας ένας κουλουρτζής.
-Μανούλι, θες κολούρι, την ερωτάω.
-Όχι Μητσάρα μου, με απαντάει.
-Φίναααα!

Μετά από εκεί πάμε παραλία μεριά, να ακούσουμε τα κύματα να πλατσουρίζουν, πέρα δώθε. 
Εκεί παραπέρα ήταν ένας κουλουρτζής.
-Μανούλι, θες κολούρι, την ξαναερωτάω.
-Όχι Μητσάρα μου, με απαντάει.
-Καλώς!

Καθότι πρώτο ραντεβού κύριε πρόεδρε, και ο Μητσάρας, τουτέστιν εγώ, είναι ρομαντικός τύπος, είπαμε να πάμε μια βαρκάδα.
Εκεί που νοικιάσαμε τη βάρκα περνούσε ένας κουλουρτζής.
-Μανούλι, θες κολούρι, την ερωτάω.
-Όχι Μητσάρα μου, με απαντάει.
-Ξηγημένα!

Ξανοιγόμαστε, λοιπόν, κανά δυο μίλια στο πέλαγο, κύριε πρόεδρε και τι μου λέει;
-Τι σου λέει άνθρωπέ μου;
-Μητσάρα, θέλω κουλούρι.
Ε! Την γαμάς, κύριε πρόεδρε ή δεν την γαμάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια: